Hoe kunnen we je helpen?
Zoek op product, merk en filters of stuur ons een berichtje
Zoek op product, merk en filters of stuur ons een berichtje
De tevredenheid van onze klanten staat bij ons voorop en we doen er alles aan om onze producten en service van het hoogste niveau te laten zijn!
Mocht je onverhoopt toch niet helemaal tevreden zijn, dan kun je dit aan ons emailen via [email protected]. Je ontvangt dan binnen 3 werkdagen per email een reactie van ons.
Je kunt van The Green Beauty Shop verwachten dat wij ons zullen inspannen om je klacht samen met jou binnen alle redelijkheid en naar tevredenheid op te lossen.
Je kunt ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Ja, ons professionele serviceteam geeft je graag een goed schoonheids- en verzorgingsadvies op maat.
Greenies sparen, supersnel bestellen, je bestellingen volgen en meer!
Antwoord in 2 werkdagen
The Netherlands