Service & FAQ

☏ Klantenservice 088 - 02 39 100

✉ E-mail: servicedesk@greenbeautyshop.nl


Onze klantenservice is bereikbaar op maandag t/m vrijdag 9:00 - 16:30 uur


FAQ - VEELGESTELDE VRAGEN
1 PRODUCTEN & ADVIES
1.1 Kan ik een parfumgeurtje eerst zelf uitproberen?
Ja, je kunt bij The Green Beauty Shop van alle parfums heel eenvoudig een geurlintje bestellen!
Een geurlintje is een klein strookje stof waarop wat parfum is gesprayed, zodat je een geurtje eerst thuis kunt uitproberen. 
Je kunt op de productpagina van een parfum kiezen voor een geurlintje of een full-size product.
1.2 Hebben jullie ook producten voor huidproblemen?
Jazeker, wij hebben een zeer gespecialiseerd assortiment voor de verzorging bij huidproblemen. Je kunt in al onze categoriën heel gemakkelijk geschikte producten vinden door gebruik te maken van onze geavanceerde filters in de linkerkolom.
1.3 Kan ik een specialistisch verzorgingsadvies krijgen?
Ja, ons professionele serviceteam geeft je graag een goed schoonheids- en verzorgingsadvies op maat.
En voor zeer specialistische vragen en huidadviezen staat ons superteam van huidexperts, schoonheidsspecialistes en natuurcosmetica  professionals tot je beschikking!
1.4 Hoe komt het dat sommige natuurcosmetica duurder is dan andere?
Bij The Green Beauty Shop is de duurdere natuurcosmetica gemaakt van zeer hoogwaardige kwaliteit pure ingrediënten, die extreem rijk zijn aan bioactieve stoffen waardoor de werking van deze producten veel krachtiger en effectiever is.
Deze top-ingrediënten zijn echter heel kostbaar en bovendien worden deze kwaliteitsproducten vers en op kleine schaal geproduceerd. Dit kwaliteitsverschil vind je dus terug in de prijs van een product,
2 MIJN BESTELLING
2.1 Is het mogelijk om cosmetica producten te retourneren?
Ja dat is mogelijk, maar omdat het gaat om hygiënische en beperkt houdbare producten zijn hieraan enkele strikte regels verbonden. Op onze servicepagina Verzenden & Retourneren kun je alle informatie vinden over hoe je producten aan ons retourneert en aan welke criteria deze moeten voldoen.
2.2 Wanneer kan ik mijn bestelling volgen via de track & trace?
Op de dag van aflevering kun je vanaf 's ochtends de verzending van je pakketje volgen via de Postnl track & trace code.
3 SERVICE
3.1 Zakelijke gegevens
Bankrekening: T.n.v. WeB Specials 
IBAN: NL29RABO0304580988
BIC: RABONL2U

Inschrijving KvK: 55536824 BTWnr.: NL178462652B01
Vestigingsplaats: Hellevoetsluis, The Netherlands
The Green Beauty Shop is een winkel van WeB Specials
3.2 Hoe gaan jullie om met een klacht?
De tevredenheid van onze klanten staat bij ons voorop en we doen er alles aan om onze producten en service van het hoogste niveau te laten zijn!
Mocht je onverhoopt toch niet helemaal tevreden zijn, dan kun je dit aan ons emailen via servicedesk@greenbeautyshop.nl. Je ontvangt dan binnen 3 werkdagen per email een reactie van ons. 
Je kunt van The Green Beauty Shop verwachten dat wij ons zullen inspannen om je klacht samen met jou binnen alle redelijkheid en naar tevredenheid op te lossen. 

The Green Beauty Shop is aangesloten bij Webshop Keurmerk en deze organisatie controleert de aangesloten webwinkels en bemiddelt bij eventuele geschillen.
3.3 Ik wil geen nieuwsbrieven ontvangen
Soms ontvang je van Greenbeautyshop.nl een leuk emailtje.
Het kan een keer gebeuren dat we bij toeval 2 superleuke nieuwtjes kort achter elkaar te melden hebben, maar daar blijft het bij.

Wil je onze nieuwsbrieven niet ontvangen, dan kun je je heel eenvoudig uitschrijven door onderaan in de nieuwsbrief op de link te klikken.
Let op: Je uitschrijving is permanent, je kunt dit later niet weer ongedaan maken!